nedeľa 20. januára 2013

...nakup...

Vo štvrtok som bola na menší nákup akurát vejár som si objednala niekedy začiatkom januára z Avonu tuším  :) To čo som si chcela kúpiť na 100% bola kozmetika od Yves Rocher a Bourjois a to ostatné sa akosi samé nahádzalo do košíka :D Veď to určite všetky poznáte :D
Skôr ako si pozriete fotky, tak sa vám ospravedlňujem za kvalitu fotiek, ale bola už tma keď som to fotila :)))



 kabátik od Bershka :

 zamilovala som sa do srdiečok s fialovym pozadím  :

Keďže ide leto rozhodla som sa, že zájdem do fitka. Mango tepláky po kolená :

Milujem sviečky :) (úžasná vôňa ) :

 Túto kozmetiku zbožňujem - Bourjois :

Do kabelky vlhké utierky a tiež do domu veľké balenie, odličovacie tampóny, a wc osviežovač :) :

Gosh očný tien s 30% zľavou :) a špirála, ale so sklamaním musím povedať, že špirálu som už  vyskúšala ale nie som s ňou spokojná :/ (viac v budúcej recenzii)  :


Bižutéria Six - náušnice čierne,korálkové náramky a náušnice - každý kus za 2eura :), ručne robený náramok a náušnice ( priehľadná bledomodrá) pocínované, a ručne robené modré náušnice:

Neodolala som nádherným vešiakom :D :

Týchto anjelikov som si musela kúpiť pretože som v predajni nechtiac buchla do poličky a spadli, ale nôžku som už zlepila :) :

 Vejár od Avon :

 Najobľúbenejšia odličovacia kozmetika Yves Rocher, kozmetická taštička Yves Rocher, krém Yves Rocher a samozrejme moje obľúbené vzorky :) :

33 komentárov:

  1. To jsou nákupy! Make-up od Bourjois bych chtěla zkusit... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to urcite mozem len odporucat :D tento co ja kupujem je fakt bozsky :D

      Odstrániť
  2. Ty saténové ramínka jsou úžasné:))) Skvělý nákup,Bourjois mám moc ráda <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super nákup, tie vešiaky sú skvelé!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tolik krasnych veci! :D kabat mam temer stejny, akorat je z Gatu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som bola včera v Gate a kúpila som si tričko a gatky :)

      Odstrániť
  5. Super věcičky, ramínka jsou boží!:D Kabát je nádherný (taky se kolikrát nemůžu vynadívat na podšívku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wau, tak to si teda fakt dosť nakupovala :D Ale všetko úžasne vecí a tie vešiaky sú úplne úchvatné, ešte som také nevidela, kde si kúpila? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. :) dakujem dievcata. kúpila som ich v takom lacnom obchode kik,cena bola za 3ks tuším 1,50 eura :) no a nekup to za takú cenu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Bourjois zavidim! ten som chcela vzdy skusit:)
    Inak ak mas rada Baleu mrkni sem:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/3x-super-balea.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. idem mrknut na tvoj blog. PS: Bourjois mozem len odporucat :D

      Odstrániť
  9. budem velmi rada :) uz som si ta pridala, tesim sa na tvoje clanky !

    OdpovedaťOdstrániť
  10. "menší" nákupy no :D:)) super věci, pokoupila sis hezky:)) a kde jsi narazila na ty věšáčky?:) jsou krásný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vesiaky som kupila v obchode kik 3ks za 1,50eur :)a dakujem

      Odstrániť
  11. good buys!!

    Today on my blog, you're more than boots or booties? some ideas of how to wear them
    http://eltrasterodecris.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super nákupy, to jsi vystihla snad vše co se dá koupit. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ojoooj,tak to este zdaleka nie :D keby ze mam neobmedzenu kreditku :D tak to by bol nakup :D :D :D

      Odstrániť
  13. Odpovede
    1. :D tak to nie, ci? :D ale kebyze mam moznost a financie tak sa zo mna stane urcite :D

      Odstrániť
    2. Myslím, že máš náběh! :D :))

      Odstrániť
  14. ten kabát je naprosto dokonalý! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D len skoda, ze ho este nemozem nosit lebo vonku su minusove teploty :/

      Odstrániť
  15. Uzasna raminka a predevsim cinkrlatka !!! Ty ja miluji :)
    Jsem Tvou novou pravidelnou ctenarkou, budu rada i za Tvou prizen :)
    Kkiss inhotblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak teraz sa trosku hanbim lebo neviem co znamena cinkrlatka :D :D :D
      jeeeeeeeeeeeej dakujem, urcite nou budem aj ja :o)

      Odstrániť
  16. Ty ramínka jsou boží!!!!!!Odkud je máš?

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Odpovede
    1. no tak to je a kedze som z kosic tak tento kabatik mam zo sekaca :D uplne novy, stal sice viac ako bezne veci v sekaci, ale aj tak sa oplatilo :D

      Odstrániť