piatok 25. januára 2013

...balíček...

ahojte :)

 Včera mi prišiel balíček zo stránky www.sashe.sk ( v CR máte podobnú stránku www.fler.cz ) od NoiArt ( http://www.sashe.sk/NoiArt ) . Objednala som si moju budúcu svadobnú pečiatku (áno je to skoro, ale s priateľom plánujeme spoločnú budúcnosť , ja viem nikdy nehovor nikdy,ale keď je tá pečiatka taka krááásna :D ), ktorú som si našla niekde na nete trošku som ju zmenila a poslala jej fotku, či je ochotná mi urobiť takúto (viď foto) pečiatku. Dnes som zbehla ešte do obchodu kúpiť pečiatkovú farbu a pečiatkovú podušku :D .Taaakže toto je výsledok :)

-čo všetko bolo v tom balíčku ( jedna pečiatka tam chýba, ale tú už má kamarátka :D ) :

-pečiatková farba :

-pečiatková poduška :

-moja pečiatka :

-uško na pečiatke :

-tak tu už namáčam pečiatku do podušky :D :

-odtlačok pečiatky :

-tááááááák a tu je výsledok, kde som ešte vyfarbila srdiečka na červeno :) :

31 komentárov:

  1. To je krásné! :-)) Na první fotce jsem si říkala, co to je? :-O A s každou další fotkou jsem byla čím dál tím víc nadšená :) To je hrozně roztomilé :)
    Společnou budoucnost s přítelem vám moc přeju :-)*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je fakt nádhera! :D Hned bych se vdávala :D
    Děkuju za komentář u mě na blogu, jdu se stát tvým novým pravidelným čtenářem, máš to tu moc hezké :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. si zlata :D no kedze este s tym neviem velmi pracovat tak si myslim ze ja ta uz pridanu mam :D

      Odstrániť
  3. keby ste vedeli aku mam z toho radost - staci tak malo :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeej, tá pečiatka je super :) Tak nech vám to vyjde ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je sladké:))) Určitě vše vyjde <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéé to vypadá krásně :) držím palce! :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Už som viackraát na Sashe pozerala, veľmi šikovná pani. A pečiatka je samozrejme krásna. Nech svadobné prípravy a všetko okolo svadby pekne vychádza =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :))) fakt mila a sikovna pani ! juuuj tak este skoro tie svadobne pripravy :D ale dufam ze raz bude vsetko hladko prebiehat ... a dakujem :o)

      Odstrániť
  8. pečiatky sú super vec, veľmi pekná je aj táto svadobná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jéééé...super to je :) Na sashe.sk vyrábajú babenky aj krásne svadobné oznámenia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano ano uz som nejake videla :D ale to uz necham na neskor. zatial len take malickosti :)

      Odstrániť
  10. božeee to je krááásne!!! :)))) super nápad,vidím to prvýkrát :) veľa šťastia Vám prajem :)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To som ešte nevidela je to krásne veľmi pekné na svadobné pozvánky :)

    things we love

    OdpovedaťOdstrániť