nedeľa 27. januára 2013

...Yves Rocher...

Tento článok bude patriť jednej z mojich veľmi obľúbených značiek a tou je Yves Rocher (Y.R.) !
Moja tvár je v zime strašne vysušená , asi ako každá :), tým moja pokožka veľmi trpí. Minulý rok som si zaobstarala tento krém :
 Používala som ho celú zimu ( úplne mi stačilo toto jedno balenie ), ale v lete som ho nepoužívala pretože si vtedy nekrémujem tvár ( vtedy ju mám mastnú ), iba ak pri opaľovaní, ale tam už musím použiť krém s faktorom 30-50.No, ale k veci :D tento rok som si krém kúpila znovu :) Tvár si krémujem večer po odlíčení a ráno.Moja pleť je celý deň hydratovaná!

Pleť si odličujem s odličovacím mliekom ( niekedy som odličovacie mlieka nemohla ani vidieť  nie to ešte používať ), ale naozaj aj tento produkt ( viď foto ) ma nesklamal :)


Ak som v sprche a ešte som sa neodlíčila tak používam taktiež od Y.R. odličovací gél ( viď foto ). Najprv si umyjem z ľahka tvár vodou a potom aplikujem tento gél, ktorý následne zmyjem. Dokonale vyčistí moju pokožku. Takže odporúčam :)


Ou a aby som nezabudla oči si odličujem týmto odličovačom ( viď foto "olej" ), ale keďže ho v obchode nemali :/ tak som si musela kúpiť inú náhradu z tej istej rady. ale ten neobsahuje olej takže nemá takú mastnú konzistenciu. Odličovač s olejom milujem pretože som vždy mala problém, že ma po odlíčení moje oči štípali ( boli ako keby vysušené ). Dosť dlho mi trvalo kým som našla ten správny odličovač.

"olej":

momentálne používam :


Vyskúšali ste už niektorý z týchto výrobkov? Ak áno aký máte na nich názor?

Odporúčam !!!

8 komentárov:

  1. Já znám jedině masku na obličej od Yves Rocher...s kterou jsem nadmíru spokojená :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to zase nemam ja :D fakt som spokojna s touto kozmetikou, este by som chcela vyskusat tiene pocula som ze su dobre :)

      Odstrániť
  2. Mám poslední zmíněný odličovač, a mám ho poměrně ráda. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi dobra kozmetika a za super cenu podla mna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tieto odličovače som používala len chvíľu,ale už len od ryoru :) nič lepšie som pre moju pleť nenašla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tie od ryoru som este neskusala, ale kto vie mozno raz :)

      Odstrániť