piatok 22. februára 2013

...Maybelline - Great lash...

Túto špirálu som si kúpila preto, že som na viacerých blogoch videla pozitívnu recenziu a tak tiež komentáre na ňu :)

Obal je podľa mňa pekný, taký dievčenský, milý, rýchlo zapamätateľný .
Cenu si už veľmi nepamätám, ale tuším stála okolo 4 eur v DM-ku .
Štetček je z umelej hmoty a končeky sú tvrdé ( viete čo tým myslím ), Je síce peknej ružovej farby, ale podľa mňa  to ani nemusí byť keďže po namočení štetčeka do riasenky sa zafarbí aj tak na čierno :)

Po otvorení a nanesení na mihalnice som mala trošku zmiešané pocity, ale to sa mi stáva takmer pri každej  špirále. To asi preto, že je ešte nová a na mihalnice si potom musím dávať viac vrstiev. Mám rada ak je špirála tak trošku už "v pohybe" t.j. , že je trošičku jej konzistencia vyschnutejšia, hustejšia, ale iba tak jemne :)
Nelepí, neopadáva, dlho vydrží na riasach !

Celý čas som s ňou spokojná, aj keď musím povedať, že minule po otvorený som bola trošku v šoku :( Keď som vybrala štetček (že si idem namaľovať oči ) musela som ju opakovane obtierať o otvor špirálý (na fotke nižšie je to ešte pekné ), pretože toľko tej náplne bolo na štečku, že keby som si to chcela dať na mihalnice mala by som ich zlepené a hnusné :/ !!!          

Mám ju koľko........asi tak mesiac!!! ale tak až taká drahá nebola, takže to je asi jeden z dôvodov.


Odporúčam túto špirálu, ale dlho vám asi nevydrží. Ja si ju určite ešte kúpim :)
Minule som si kúpila špirálu od značky Gosh čo je trošku drahšia značka, ale špirála bola na tom horšie :/ určite dám aj na ňu recenziu :)

 -už ste ju mali aj vy? ako ste s ňou boli spokojné ?




23 komentárov:

  1. Tento typ jsem jeste nemela, docela rada bych ji nekdy vyzkousela, ale odrazuje me celkem to mnozstvi opatlane nad steteckem :/ to se mi teda nelibi. Ale sanci ji asi dam.
    Kazdopadne by me zajimalo foto s rasenkou :) klidne s celkovym licenim, nebo samotne oko :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to nad stetcekom sa ani mne nepaci :/
      hej na fotku s okom pred a po naneseni som zabudla :/ :D

      Odstrániť
  2. Já ji mám od prázdnin a používám jen občas, je to ale takový průměr za příjemnou cenu...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hello gorgeous!!
    great photos:) lovely mascara!
    thank you for visiting my blog and for your lovely comment!!
    I'm already following you via GFC, my nick is Styleglaze.
    Would you like to follow me back?
    Kisses
    http://styleglaze.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja k nej cítim nejakú antipatiu, keď som ju dávnejšie skúšala, ale to bola ešte nejaká staršia s iným štetčekom, nijak ma neohúrila a tak si ju ani nechystám kupovať

    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to bol iny druh z tejto rady.tu co si mala je aj podla mna zla lebo ma taky mäkky stetcek a aj na siroko su stetinky od seba.

      Odstrániť
  5. Měsíc zas tak dlouhá doba není :( Já mám ráda řasenky od Benefitu, některé od Estee Lauder a Clinique, z drogerie je bohužel žádná netrumfla:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to urcite nie :D nie len kvalitou ale aj cenou
      ja som mala jednu boooozsku od Dior a ta bola fakt uzasna, ale stoji 40 eur tusim a tolko za spiralu nedam :/ lebo nemam :/ :D

      Odstrániť
  6. Super recenze :-) ty fotky před a po by byly super :D já jsem teď uchvácená novou rimmelkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najblizsie ak budem robit recenziu na spiralu tak fotky urcite dam, pretoze ani ja sama nemam rada ak niekto recenzuje spiralu a neda fotky pred a po :D

      Odstrániť
  7. thank you. no never mind. I will definitely follow your blog too.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja som ju videla v tescu za 1,50...to vždy majú na niečo takú veľkú zľavu a chcela som ju vyskúšať..no všetky boli dosť vyschnuté..to bol asi dôvod tej ceny

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super recenze :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Odpovede
    1. hej stetcek je velmi dobry, len skoda ze tak rychlo hustne :/

      Odstrániť
  11. Ja som si ju tiež kupila, lebo o nej vsade hovorili... :D :D :D No katastrofa aký vplyv majú tie bloggerky, ale zatial som ju nepoužila, tak neviem posudiť.

    danielakurkystyle.blogspot.ie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D no tak vplyv to maaaa velky :D
      dufam, ze ti nezhustne tak rychlo ako mne :)

      Odstrániť
  12. Tohle byla má úplně první řasenka snad ve 14 - 15 letech :-). Trocha nostalgie před spaním :). Tu si snad budu muset také pořidit :))).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite vyskúšaj! štetček je super, ale tá náplň je nič moc :/

      Odstrániť