nedeľa 24. februára 2013

...Yves Rocher 2 ...


Nedávno mi sestra volala do práce, že došiel kuriér aj s taškou od značky Yves Rocher. V živote som sa tak po práci netešila domov :D
Milujem túto značku, takže som bola neskutočne rada,že mi poslali výrobky na odskúšanie a zrecenzovanie !

   Takže vám postupne predstavím produkty, ktoré mi boli zaslané :)



 Make-up Yves Rocher - Couleurs nature
Keď som si dala kvapku make-upu na ruku priznám sa, že som sa trošku zľakla, pretože farba bola  tmavšia (v zime mám radšej porcelánovejšie odtiene,predsa som bledšia ako v lete). Prstom som rozotrela make-up po ruke (moje obavy stúpali :/ ) , ale po úplnom rozotretí som si vydýchla a potešila sa pretože mi úplne sadol, hodí sa mi :) ako keby sa jeho štruktúra zmenila. Vôbec nevidieť, že by som ho mala na pleti ( pleť bola pekne zjednotená ), čo ma veľmi teší, lebo nemám rada také tie husté make-upy čo vám spravia "bábikovský" neprirodzený vzhľad.
Tento make-up zjednotí vašu pokožku a rozjasní ju. Určite ODPORÚČAM !


Lesk na pery Yves Rocher - Sexi pulp
Lesk v skutočnosti nie je taký ako sa na prvý pohľad zdá ( v tube ), jeho reálna farba ( viď foto dole ) .Je taký slabučko červený až priehľadný s jemnými trblietkami.
Čo sa mi veľmi na ňom páči je, že sa nelepí !!!
Pery sú hydratované. Veľmi krásne vonia :) Po nanesení som cítila také jeeeeemnučké štipkanie, to som prisúdila tomu efektu "zväčšenia" pier.
Lesk mi nevadí, zatiaľ nemám na tento produkt žiadne negatíva. Akurát to, že moje pery sú samo o sebe dosť veľké-plné takže to zväčšovanie tam nemuselo byť. Ale pre dievčatá/ženy s úzkymi perami vrelo odporúčam, ale neočakávajte žiadne brutálne nafuktnutie pier ala kačka :D

Detoxikačný gél Yves Rocher - Minceur detox
Tento produkt sľubuje detoxikáciu a zoštíhlenie tela...No priznám sa na takéto veci veľmi neverím, ale vyskúšala som to :)
Používam ho necelé 2 týždne takže vám tu nebudem klamať, že mi už z mojich šuniek :D niečo ubudlo .
Je to na báze gélu slabo zelenej farby s peknou citrusovou vôňou. Čo sa mi na tomto produkte páčilo, že po nanesení na pokožku sa gél nelepil a pekne sa vstrebal do pokožky, ktorá potom bola pekne hebká .
Prikladám zloženie tohto produktu v slovenskom  jazyku a aj v češtine.


Sprchový gél Yves Rocher - Bio aloe vera


Neviem ako vy, ale tieto ich sprchové gély zbožňujem !!! Nádherne voňajú počas sprchovania aj po sprchovaní. 
Bol mi zaslaný tento bio sprchový gél s aloe vera. Vôňa nie je až taká výrazná ako pri ostatných druhoch. Jeho vôňa je jemná, svieža, pekná. Pokožka tak ako pri ostatných sprchových géloch je hebká. Už je skoro celý spotrebovaný, pretože ho používajú aj moje sestry :D Milujeme tento produkt .
Tento produkt určite odporúčam!!!


Odličovacie mlieko Yves Rocher - Hydra végétal
Patrí medzi moje TOP produkty !!!
V zime mám suchú pokožku a toto je liek pre moju pleť :) Dokonale mi odlíči pleť. Tak ako som to už písala v minulom príspevku o tomto produkte, že niekedy som odličovacie mlieka neznášala. Už si ani nepamätám ako som prišla k tomuto mlieku, ale od vtedy ho používam stááááále :) . Po odlíčení nie je moja pokožka vysušená, nedráždi ( a to mám dosť citlivú pokožku ). Vôňu má peknú sviežu. Je to divné keď tu tak ospevujem toto odličovacie mlieko, ale ja si ho nemôžem vynachváliť :D :D :D 
Určite tento produkt vyskúšajte je fantastický. Na 100% odporúčam !!!


máte nejakú skúsenosť z jedným z týchto výrobkov? alebo s touto značkou?

 http://www.yves-rocher.sk/  http://www.yves-rocher.cz/

46 komentárov:

  1. Krásná recenze:))! Taky bych se moc těšila domů:D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tej radosti sa ani necudujem :-) Len tisko zavidim!!! Super clanok :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekná recenzia,najviac ma oslovil sprchový gél s Aloe Vera :) gratulujem k spolupráci s Yves Rocher :)

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) som velmi rada, ze mozem prezentovat tuto znacku, pretoze viem ze je to kvalita za dobru cenu :)
      urcite skus od tejto znacky sprchove gely :)

      Odstrániť
  4. super článek :) hrozně se mi líbí to odličovací mléko :)


    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. k nemu pouzivam z tej istej rady aj krem na tvar a este taky gel na odlicovanie, mam ich v inom clanku

      Odstrániť
  5. Tak to bych snad z té práce odešla :D
    Myslím, že bych se měla zajít podívat do YR :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No konečně jsem nešla nějaký kosmetický blog, který mě moc baví :)
    S těmi zeštíhlovacími krémy to mám stejné, nevěřím, ale kupuju :D
    Ráda bych Tě pozvala i ke mně www.neverfullcloset.blogspot.cz
    XOXO

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej dakujem, velmi si ma potesila :O)
      idem sa pozriet :)

      Odstrániť
    2. Jak jsi mi psala na blog, tak už tvá pravidelná čtenářka jsem :* Moc se mi tvůj blog líbí :)

      Odstrániť
  7. Děkuju za tvůj komentář , tvůj blog sleduju a budu moc ráda když třeba oplatíš ;)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ten make-up vyzerá veľmi dobre, vyskúšam :) pekná recenzia
    Sledujem ťa, sleduj aj ty mňa! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. na mém blogu je GIVEAWAY tak budu ráda ,když se zúčastníš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. yves rocher ti nieco poslali? super, gratulujem:) ( a zavidim:D) ja milujem yves rocher, u nas v rodine je to symbol "lepsej" kozmetiky. pamatam si, ako sme YR kupovali kedysi davno v rakusku a vo svajciarksu, lebo u nas este nebola

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj u nas doma milujeme YR, takmer cela rodina pouziva ich znacku :D
      je kvalitna a za dobru cenu :)

      Odstrániť
  11. Mně by nejvíc potěšil ten lesk a možná i ten makeup:) Od YR mám nejraději jejich odličovač s chrpou:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. make-up ma velmi potesil ! lesk mi zase zobrala sestra :D :D :D
      ja milujem ten 2fazovy odlicovac

      Odstrániť
  12. V dobrom závidím, toľko úžasných produktov :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krolling-done a LuCa Hudcova - dakujem dievcata :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Hezká recenze! :) Určitě bych si z těchto produktů vybrala ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. btw. jsem tvým novým čtenářem, máš hezký blog ;)

      Odstrániť
    2. dakujem :)
      uz ta mam pridanu Pandicka :o)

      Odstrániť
  15. Ja na ty jejich sprchove gely taky nedam dopustit, pouzivam je snad uz 10 let=)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Make-up mám odzkoušený a lesk na rty vlastním. Jsou úžasné.

    OdpovedaťOdstrániť