pondelok 4. februára 2013

...špirály...

Toto je moja zbierka terajších špirál. Mám ešte jednu, ale na ňu som písala nedávno recenziu takže som ju už tu nedávala 2krát :) Fotky kde sú zobrazené štetčeky nie sú najkvalitnejšie, ale myslím si, že až taký problém vo videteľnosti tam nie je :D

Maybelline :

Miss sporty :

Essence :

Alverde ( par pouziti a nazov za zmyl ) :

Max factor :

Catrice :

Gosh :

Gosh :

Astor :

každá špirála je svojim spôsobom dobrá, ale najviac mi vyhovuje fotka 1,5 a 9 :)
Máte niektorú z nich?

38 komentárov:

  1. První Maybelline je ověřená kvalitka :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jj.citala som na nu kopu pozitivnych recenzii tak som si ju kupila a nelutujem :D

      Odstrániť
  2. Já mám nejradši tu poslední!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o 30 dolarů do obchodu Chicnova. Budu ráda, když se připojíš. :)
    http://stylewithoutlimits.blogspot.cz/2013/02/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tolik řasenek! :) ale ani jednu jsem nikdy ještě neměla :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uuu, tak to musis napravit :D sup sup do obchodu :D :D :D

      Odstrániť
  4. Páni, ty jich ale máš! :D Já mám asi 6 řasenek a • ! :D
    Ale ta první vypadá bezvadně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám teda jen 2 řasenky :D Ale můj favorit je Astor (malinově červšné balení)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tuto riasenku som este nemala, mozno ak mi bude vyhovovat stetcek tak si ju kupim

      Odstrániť
  6. Ahojky :)

    Mými nej řasenkami jsou růžová od Yves Rocher a Astor Volume definer :) Ty jsou opravdu super!
    Jinak začínám tvůj blog sledovat, tak kdyby jsi chtěla, tak se za sledování mého nebudu zlobit :)

    http://misinkoutek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D urcite ta budem sledovat :o)
      na tu ruzovu od Y.R. stale pozeram :D ale z neznamych pricin nikdy neskonci v kosiku...:D

      Odstrániť
    2. Dostala jsem ji od kamarádky na narozeniny a nejdřív mi neseděla, ale jakmile trošičku vyschla, tak je skvělá! Třeba jednou udělám recenzi :) Jinak řasenky mi obecně připadají lepší, když trošku vyschnou :) nějak lépe se mi s nimi pak maluje :)

      Odstrániť
    3. len suhlasim :D mne sa tiez zdaju lepsie ked su trosicku vyschute ako na zaciatku :)

      Odstrániť
  7. Dobrá sbírka :) Ta první mi přijde nejsympatičtější :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super přehled, já mám moc ráda řasenky BadGAL od Benefitu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já mám zálusk na tu první Maybelline četla jsem na ní dost chvály :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som si na zaklade tolkej chvali ju kupila a mozem odporucat :)

      Odstrániť
  10. WAU, koľko ich máš :D Ja som z tých tvojich zatiaľ žiadnu nemala, väčšinou používam špirále značky Avon, keďže sestra je Avon lady. Ale určite by som chcela vyskúšať značku Gosh :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. urcite vyskusaj aj ked s tou co ju mam ako druhu v poradi, zial zatial nie som velmi spokojna :( ale dam jej este sancu :D
      neskor pridam aj recenziu na nu

      Odstrániť
  11. za nás určite maybellinka, astor a max factor :) ešte aj miss sporty má super špirály! s ostatnými skúsenosti nemáme ale páči sa nám ako si ich detailne nafotila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja mám vždy otvorenú len jednu, kým ju nevyminiem. Mám svoje, ku ktorým sa znova vraciam. Z týchto som nemala teda ani jednu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak z teba by som si mala brat priklad, kolko by som usetrila :) asi dorazim kazdu vsetky a potom si kupim iba jednu :D

      Odstrániť
  13. ty koki! tolko maskar... dufam ze si ich nekupovala naraz! ja by som v momente skrachovala. a dlho sa uz pozeram po tej prvej...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D :D nie co siiii :D naraz urcite nie nieco bolo z minuleho mesiaca, nieco som kupila teraz a nieco mi uz stalo dlhsiu dobu :)
      skus si ju kupit, ja som s nou spokojna :) aj ked diorka to zrovna nie je :D

      Odstrániť
  14. Máš hezký blog :) přidala jsem se mezi tvoje čtenářky, budu moc ráda když se přidáš i ty mezi moje :) onlygirlnn.blogspot.com měj se krásně

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Páni ty jich máš, ani s jednou nemám zkušenost :).

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Super sbírečka :)
    Stávám se tvou pravidelnou čtenářkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D tesim sa!
      aj ja som si ta uz pridala, pretoze sa mi paci tvoj blog :O)

      Odstrániť