sobota 2. februára 2013

...nákupy...

Milujem takéto články takže vám ukážem čo som si kúpila v priebehu tohto týždňa :) vopred sa ospravedlňujem, ale kvalita tých fotiek nebude veľmi dobrá keďže som niektoré vecičky fotila v noci :/

MILUJEM NÁKUPY !!! :D

-nálepky ( LIDL cena ? ), niečo osviežujúce do WC ( KIK cena 1,19eur ), vatové tyčinky ( LIDL cena? ) :

-spoločná fotka :) :
 
-nohavice FF kúpené v Tescu  ( cena 22eur ) :

-môj obľúbený časopis ELLE :* :D a NOTABENE :

-zoštíhľujúce silonky alebo pančušky :D zn. Bellinda ( cena 11,99eur ) píšu, že je to veľkosť "L", ale na fotke a aj v skutočnosti to tak nevyzerá, takže sa budem modliť aby mi na dnešný večer boli dobré !
 -podprsenka, veľmi príjemná na dotyk, kvalita 90%polyamid,10%elastan značka GINA (cena 13,25eur ) :

-omáčky na mňamky jedlo :D ( LIDL cena tuším 1,99eur za ks ), bambusové výhonky ( LIDL cena asi 0,99eur ) :

-odlakovač na nechty ( 101drogéria (cena ? ), rúž Estée Lauder ( darček od tety ) :

-šatka staroružovej farby ( cena a obchod nepamätám ), obal na môj už mesačný telefón HTC One S ( cena 10eur od kolegu ) :


-no a toto je kapitola samo o sebe :D
prvá fotka je fotka  zo svadby ako je vidieť :D, tá na pravo pokrčená :D som ja ! Keďže som tieto šaty mala už na 3svadbách a dnes idem na ples rozhodla som sa ušetriť a trošičku okoreniť šaty.
Kúpila som z obchodu KIK 3kusy sponko-gumičky :D (viď foto ) a rozhodla som sa prišiť si to na šaty. A vualaaaa tu je výsledok-celkom dobré nie? :D
-šaty Mango ( cena asi 50eur ), kvety s pierkami ( KIK cena 1,99eur za ks ) :


25 komentárov:

  1. Odpovede
    1. skoda ze nie je vidiet na fotke, nadherna staroruzova :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. :D no neviem ci teraz mas na mysli to, ze u vas uz bol daaavno ten casopis :D ale bohuzial u nas na SR maju cas :/

      Odstrániť
  3. Posty o nákupech já mám ráda :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsem to říkala už tuhle, že jsi shopaholik :D Ten odlakovač od Miss Sporty jsem měla a myslím, že mi hrozně voněl, jestli je to on :) Krásně jsi pořídila ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no chcela by som tu raz dat fotku kde sa poriadne vyburim v obchodoch :D !
      no neviem ci vonia :D ale dobry je

      Odstrániť
    2. Mně vždycky voněly ty nehty, určitě je to on! :D A fotku chci vidět :D

      Odstrániť
  5. Taky miluju tyhle články:) To psaníčko z elle se hrozně krásné, neprodává se ještě tohle číslo? Asi ne co:(....

    ps. Zvu tě na můj blog, probíhá giveaway o peříčkové náušnice:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no na Slovensko nedavno este len doslo :D takze urcite sa najde este v stankoch

      Odstrániť
  6. Hezké věci, taky miluju tyhle články :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To Pouzdro na HTC jsem taky chtěla.. a nakonec mám jiný. Moc pěkné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. šatičky si si krásne vyzdobila :)) neviem čím to je, no obaly na mobil strašne strácam :D máš pekný blog a dávam follow :) príď sa pozrieť aj na môj blog, poteší ma vzájomné

    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :o)
      idem sa pozriet a taktiez si ta ukladam :D

      Odstrániť
  9. Júj super, že som zistila, že teraz kabelka v Elle je teraz u nás. Určite si pôjdem kúpiť Elle =D Moje prvé aj posledné, neviem nemám rada ten časopis. Žiadna žena teraz už so mnou neprehovorí =D Podľa obalu som skoro tvoj rúž prisúdila Rimmelu =D A kvietky na šatách vyzerajú super! Úplne by som si ich vedela predstaviť na tričku alebo šatách s jedným ramienkom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ale budeme sa s tebou rozpravat len ta nebudeme chapat :D :D :D no moze byt ten ruz sa na neho podoba, ale na vrchnaku je gravir tej znacky, ale ruz ako ruz :D a.....dakujem :o)

      Odstrániť
  10. Hezky sis nakoupila!:) líbí se mi ten šátek a ta kytička:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Milujem čínsky týždeň v Lídli, hneď tam nabehnem a pokúpim si všetky tie omáčky :P Ináč krásne si vymyslela tie kvietky na šatoch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Odpovede
    1. su pekne, ale dost sa mosia alebo ako to mam nazvat :D proste sa vsetko na nich lepi a je to vidiet :/

      Odstrániť
  13. naco pouzivas tie bambusove vyhonky? resp ako ich pripravujes?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bambusove vyhonky: pokrajam ich na mensie kusky a dam ich do osolenej vody so sojovou omackou - varim asi tak 15-20 minut ako kedy :D a nakoniec to dam do jedla kt. som si urobila, napr. kura po cinsky alebo ryzove rezance s kur. mäskom....

      Odstrániť