štvrtok 2. mája 2013

...menšie nákupy...

Zdravím Vás moje milé čitateľky :)

Nie som tu tak často ako v zime....ja viem....:/ ale keď vonku je taaaaaaaak krásne :D !!! (určite to poznáte )
Dnes pridám fotky čo som si za posledný mesiac kúpila.


- okuliare som si síce kúpila, ale k očnému ešte len pôjdem :D no neodolala som :)
- očné tiene, ktoré som si v poslednej dome neskutočne zamilovala. Kúpila som ich v DM (constance carroll) zatiaľ som sa nevyhádzala :D
-tie detské gumičky a štipčeky sú pre kolegové malé dievčence ( o tom neskôr :) )
- momentálne naj naj najlepší olej na končeky vlasov od Yves Rocher - argánový olej a tea tree olejček na menšie nedostatky na pleti od Oriflame

Dúfam, že mi zostanete verné aj napriek tomu menšiemu písaniu na mojom blogu, ale uznajte kto by sedel pri PC keď je vonku tak pekne :) (korčuľovanie, priateľ, priatelia, grilovačky,záhradka...)a navyše som si cez víkend zavesila hojdaciu sieť - ooooch milujem HOJDACIE SIETE :) takže tam som aspoň tak hodinku denne :D

Milujete tak slnečné dni ako ja? Alebo ich trávite za PC ?

13 komentárov:

  1. to, že jsi méně u počítače a více venku, naprosto chápu - když je hezky, je škoda každé minuty, kdy jsme zavřené doma :) A jinak hezky jsi nakoupila :) já jsem za poslední dobu nakupovala hlavně jarní a letní kousky do šatníku :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada,že to niekto chápe :)
      no šiat som si nakúpila aj ja, ale nechcelo sa mi fotiť :D

      Odstrániť
  2. Ja milujem nakupovanie aj hojdacie siete :) Nákup chválim a musím povedať že značka COnstance Carroll je napriek cene a lacnému vzhľadu veľmi veľmi dobrááá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uf som si vydýchla, že túto značku aspoň niekto pozná :D
      očné tiene sú naozaj veľmi veľmi dobré :)

      Odstrániť
  3. Jee, ten odličovač s chrpou od Yves Rocher mám taky :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Slnečné dni sú najlepšie :) Tiež by som mala vyraziť do obchodov :)
    Andy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. myslim, že by bola blbosť sedieť tu, keď je vonku tak krásne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som si kúpila malý čistý arganový v lekárni, ešte som ho nestihla ani použiť a tea tree tam kupujem tiež:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak ten tea tree je určite lepši z lekárne ako z oriflamu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. "
    Greetings from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below; they are a good read:

    1. Mole Removal and Where to Get it Done in Singapore

    2.""Don’t be a Covidiot

    3. BB Creams vs CC Creams: All You Need to Know

    4. Top 10 Hair Removal Salons In West Of Singapore

    5.Your All-in-One Singapore COVID-19 Finance Aid Package"

    OdpovedaťOdstrániť