nedeľa, 21. apríla 2013

...PUPA...

Krásnu nedeľu Vám všetkým prajem :o)
Dnešný príspevok/recenzia bude o novej špirále, ktorú som si zakúpila v pondelok v Auparku v obchode PUPA v Košiciach.
Cena -  cca 8 EUR ( stratila som bloček :o) )
Používam ju už celý týždeň a doteraz som s ňou nemala žiaden problém. Bojím sa len toho, že od prvého použitia mi "sadla" t.j. vyhovuje takže dúfam, že po 2 týždňoch používania mi nevyschne!!! Vôbec sa nedrobí, vydrží celý deň na mihalniciach. ODPORÚČAM !!!

- štetinky sú umelé-gumené-tvrdé čo mne veľmi vyhovuje. Na fotke to nie je vidieť, ale jeden rad štetiniek je dlhší ako tie ostatné ( asi to ma predĺžiť mihalnice a tie ostatné zahustiť?! :D netuším :) )
- táto fotka bola robená na rýchlo (málo času :) ) takže som sa veľmi nevyhrala so špirálou čo je vidieť aj na fotke :o)

Máte skúsenosť s touto špirálou? Ak áno ako ste s ňou boli spokojné ?

21 komentárov:

  1. Odpovede
    1. no, zatiaľ aj je :D som zvedavá, že za aký čas vyschne !

      Odstrániť
  2. Chjo my chceme taky PUPA v Česku :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v prípade, že by si mala o niečo záujem tak mi napíš na e-mail a pošlem na dobierku :)

      Odstrániť
    2. Wow to by bylo super :) Mrknu na to a kdyžtak dám vědět :)

      Odstrániť
  3. Prodlouží neuvěřitelně, ale hodně slepuje :( Já raději když jsou řasy trochu hustší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nezlepuje to ja som si v detstve zničila riasy :/ a od vtedy sú krátke a riedke :/ aj keď musím priznať, že na fotke to vyzerá ináč :)

      Odstrániť
  4. Zkušenost s ní nemám, ale na řasách vypadá vážně skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Predĺžiť predĺžila pekne, ale ja by som potrebovala skôr zhusťujúcu, keďže riasy mám dlhé, ale riedke. :)

    A vôbec nemáš zničené riasy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá krásně! + moc hezký balní :) u nás v ČR asi tuto značku neprodávají, že :)? Škoda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ou tak to neviem či sa v ČR predáva :/ v prípade, že by si mala o niečo záujem tam mi napíš na môj e-mail a nejak sa dohodneme :)

      Odstrániť
  7. Tak to je už niečo! Krásne ti zvýraznila a predlžila mihalnice! Určite si ju kúpim aj ja ďakujem za typ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. potom napíš recenziu ako si s ňou bola spokojná ty :)

      Odstrániť
  8. Jejda,znacka je ma nostalgicka,pred mnaoha lety jsem mela jejich uzasne hravych vyrobku doma mraky,dovozce mel sklad ve firme,kde pracovala sestra,takze vzorky,ktere nebyly zadne miniatury,majitele rozdavaly holkam o sto sest a me moc mrzi,ze ji u nas jiz nejak nevidam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oooo, tak tie vzorky by som hneď brala :D v prípade, že by si o nejaký výrobok mala záujem, napíš mi a dohodneme sa :)

      Odstrániť
  9. Má skvělý kartáček a podle fotky umí teda zázraky. Paráda.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja tieto gumové nemusím, ale tebe spravila pekné riasy:)!

    OdpovedaťOdstrániť