pondelok 3. júna 2013

...Yves Rocher 3...

Zdravím Vás moje milé čitateľky :o)

Dnes som si pre Vás pripravila produkty z mojej veľmi obľúbenej a kvalitnej značky Yves Rocher.
Predstavujem Vám produkty, ktoré mi boli zaslané (poctivo vyskúšané) na ich zrecenzovanie.





Vyživujúca pleťová voda - 200ml  a  vyživujúce pleťové mlieko - 200ml

Vyživujúca pleťová voda Nutrive Végétal - slúži na dočistenie pleti, vôňa je veľmi príjemná (mám citlivú pokožku a vôbec som necítila žiadne pálenie ani štipkanie) , je určená na  suchú pokožku. Cena : 6,90 EUR 
Tento produkt určite ODPORÚČAM !!!

Vyživujúca pleťové mlieko Nutrive Végétal - je určené na vyčistenie pleti od make-upu a bežných nečistôt. Ako všetci viete používam inú radu z tejto kozmetiky, ale toto mlieko je naozaj dobré. Veľmi ľahko a dôkladne si vyčistím moju pokožku s týmto mliekom. Vôňa je príjemná, neštípe, nevysúša.
Cena : 6,90 EUR
Tento produkt určite ODPORÚČAM !!!
Nočný vyživujúci balzam - 50ml a denný vyživujúci krém - 50ml

Nočný vyživujúci balzam Nutrive Végétal - je hustej konzistencie, má príjemnú vôňu, vyživuje-nevysušuje. Po aplikovaní krému mám krásne hladkú pokožku až do rána. Vôbec ma neštípala a ani som necítila žiadne svrbenie,pálenie. Určite by to mali vyskúšať ženy a dievčatá , ktoré majú suchú pleť!!!
Cena : 10,90 EUR
Tento produkt ODPORÚČAM na 100 % !!!

Denný vyživujúci krém Nutrive Végétal - krém je o niečo hustejší ako krém z rady Hydra Végétal, ale jemnejší ako nočný krém z rady Nutrive Végétal ( viď hore ) . Je to niečo medzi tým. Vôňa mi vôbec nevadila, pokožka bola hebká, nepálila, nesvrbila ani neštípala. Tento krém som si aplikovala každé ráno pred nanesením make-upu -  nemala som s tým žiaden problém, nerobili sa mi žiadne fľaky od krému, make- up mi vydržal tak ako stále, nemala som suchú pokožku čo mi veľmi vyhovuje !
Cena : 10,90 EUR
Tento produkt ODPORÚČAM na 100 % !!!


Zjemňujúci suchý olej na telo Rastlinná starostlivosť - 100ml

Zjemňujúci suchý olej na telo Rastlinná starostlivosť - krásna vôňa (jemná sladká), rýchlo sa vstrebe do pokožky takže nie je po aplikovaní mastná, pokožka je hebká, lesklá (jemne-v norme). Keďže som jemne opálená ( veľa slniečka ešte tohto roku nebolo ) zvýraznilo mi to opálenie, čo mňa osobne veľmi teší :D. Milujem tento výrobok !!!
Cena : 19,90 EUR
Tento výrobok ODPORÚČAM, aj napriek tomu, že tá cena je trošku vyššia :) Ale určite stojí za to!!!


Rúž Grand Rouge - odtieň 31 Rouge Vif - 3,7g

Rúž na pery Grand Rouge - intenzívna červená farba, pery sú hydratované, nevysušené, jemne lesklé a vydrží dlho.Na výber máte z 18 odtieňov. Obal rúžu pôsobí veľmi elegantne a luxusne. Už si ho privlastnila sestra :) , ktorá má z neho obrovskú radosť !
Cena : 12,90 EUR
Tento produkt ODPORÚČAM, pretože rúž dlho vydrží a hydratuje !!!

Máte niektorý z týchto výrobkov doma? Vyskúšali ste? Ako ste s ním boli spokojné?
Ktorý výrobok Vás najviac zaujal?

31 komentárov:

  1. Od YR nic nemám, ale ta rtěnka vypadá skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak šup šup rýchlo to musíš napraviť :D určite niečo vyskúšaj, poprípade ak nevieš alebo rozmýšľaš nad niečim rada ti poradím :o)

      Odstrániť
  2. mám olejček a rúž, ale v inom odtieni :) a takisto som spokojná ako ty :) Yves Rocher na mňa urobil veľmi dobrý dojem..obľúbila som si aj malinový ocot na vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. malinovy ocot mam v plane zakupit,uz dlhu dobu nan pozeram :)

      Odstrániť
  3. ten ruz ma zaujal najviac :) ja som od nich skusala z dekorativky len vodeodolne ceruzky na oci a to musim napisat, ze su vazne super vodeodolne :)

    Inak už je na čase vymeniť si na poličke letný krém, ak ho ešte nemáš tip na jeden výborný tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/06/menime-krem-na-leto-doliva-rehydratacny.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tú ceruzku musím vyskúšať, pretože už dlhšiu dobu hľadám ceruzku, ktorá je vodeodolná a to doslova :D Takže ďakujem za tip :o)
      článok si určite pozriem, ale krémik na leto už mám a som s ním veľmi spokojná :)

      Odstrániť
  4. Yves Rocher je moje oblíbená značka a ta rtěnka vypadá skvěle.
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  5. na tie tvoje odporúčania Yves Rocher určite najbližšie vyskúšam!:)

    GIVEAWAY U MNA

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nemám nič z týchto produktov ale láka ma ten rúž :) žeby som si ho kúpila ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite a možno bude neskôr aj súťaž o takýto rúž :)

      Odstrániť
  7. ja momentalne testujem samoopalovacie vyrobky od YR a este riasenku:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uuuu, tak samoopaľovacie už neskúšam mám suchú pokožku takže sa mi po každom ( a tom som ich veľa vyskúšala ) urobili fľaky :/ takže klobúčik dole ak ty s týmto problém nemáš :)

      Odstrániť
  8. Milujem kozmetiku od Yves Rocher ♥

    Pozývam ťa na giveaway ku mne na blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D super! ďalší spokojný zákazník :o)

      Odstrániť
  9. Já si u YR kupuji kopřivovým šampon pro růst vlasů :)
    jestli můžu, tak tě zvu ke mě na giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pozvanie, ale dlho som tu nebola takže som už asi po termíne :/

      Odstrániť
  10. Tuhle značku jsem ještě nevyzkoušela, takže nemůžu posoudit. Ale ta rtěnka vypadá moc hezky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to by si, ale mala určite vyskúšať:) Ja som zatiaľ veľmi spokojná až na jeden produkt, ale za to asi skôr môže moja pokožka na hlave, ktorá je citlivá takmer na každý jeden šampón :/

      Odstrániť
  11. Hey there, great products! I really love your blog and it’d be great if we followed each other.
    Let me know on my blog?
    Thanks, much love Sarah x

    sarahamyruth.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. jak dlouho vydrží rtěnka? A jak dlouho vydrží s pitím? Mám od Lancomu a ta mi vydrží i 3-4 hod s 1 jídlem a 3 napití :)

    http://eattrainbeauty.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, uff tak to ti neviem tak presne povedať pretože som si to nikdy nestopovala :)

      Odstrániť
  13. Tak s touto značkou skúsenosť nemám, ale chcela by som skúsiť. :)
    Pozývam ťa na giveaway: http://dommie-world.blogspot.sk/2013/07/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ty rtěnky vypadají krásně, mají úžasný odstín, právě teď nějakou sháním :-) ♥!!

    OdpovedaťOdstrániť