streda 7. augusta 2013

...PAUZA V BLOGOVANÍ...

Aaaaahojte milé blogérky :o)

Určite sa to stalo minimálne 88% blogérkam, že na Vás jedného dňa došlo to znechutenie, taká ta únava od blogovania, taký útlm, tiché obdobie...
....Mala som sto chutí prestať blogovať. V podstate som to hluché obdobie aj na čas mala. Stále som hľadala nejakú tú výhovorku :D veď to určite poznáte :) Potom prišlo to krásne počasie, ktoré trvá ešte stále :) a moja chuť blogovať úplne opadla :/
Aaaaaaale zakaždým keď som bola v drogérii, na nákupe šiat a doplnkov, či som niečo chutné uvarila/upiekla za každým som si spomenula na to moje blogovanie a fototenie a na tú RADOSŤ, ktorú som pri tom zakaždým pociťovala !!!!

Už dlhšiu dobu som tu chcela niečo napísať, niečo pridať,....Ale ani časovo mi to nevychádzalo :/
Až jedného dňa som sa prinútila, sadla za počítač a pri veľkej hŕbe kozmetiky na zrecezovanie s obrovskou chuťou sem niečo napísať sa to stalo ....... moje písanie sa muselo odložiť......môj počítač zdochol/zomrel/prestal jednoducho fungovať :/
Taaaaakže som musela svoje nepísanie na blogu ešte predĺžiť.
Momentálne píšem na PC mojích sestier takže v prípade, že sa mi podarí vystihnúť na minútku voľné kreslo pri PC sadnem zaň a poblogujeeeem :D
Mám neskutočne veľa nápadov čím prispejem, čo nové Vám moje milé čitateľky ukážem, už mi došiel nový balík od Y.R. na zrecenzovanie a vyskúšanie nových výrobkov  už taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakto veľmi sa teším :D

No o chvíľku si musím baliť kufre pretože odchádzam na DOVOLENKU :D konečne :D :D :D
Sľubujem, že ak prídem z dovolenky tak si sadnem za PC a napíšem aspoň zopár riadkov :*

Dúfam, že ste mi napriek mojej pauzičke zostali aj naďalej verné :* :* moje milé čitateľky !

S láskou
               
                                                           Yvett ♥

8 komentárov:

  1. Mne sa to stalo, ale nevydržala som dlho :) Ja som Ti verná ostala, tvoj blog ma baví ! :3

    Gabrielle Crystal RoseBonniee ~
    GIVEAWAY with Firmoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to nám to ten počítač udělal schválně :( Tak si užij dovolenou a já se budu těšit na každý nový řádek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na dovolené se určitě odpočineš a pak bude všechno fajn :)

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpočinň si :) Pozývam ťa na moju giveaway Stačí ak klikneš na BellesFleurs - BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Snad sa počítač rýchlo opraví a ty sa vrátiš) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem dievčatá :* už čoskoro Vám prinesiem nový článok o výrobkoch značky Yves Rocher, mám v pláne malú súťaž a ešte nejaké recenzie, ktoré Vás dúfam potešia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak si to užíj to volno od blogu :) občas je to potřeba :))
    U mně je GA, pokud chceš, určitě se stav..trvá až do konce měsíce :)

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť