nedeľa, 8. septembra 2013

...Yves Rocher 4...

Zdravím Vás moje milé čitateľky :)

Po mojej krátkej pauze v blogovaní by som Vám chcela - konečne a veľmi rada zrecenzovať nejaké výrobky od mojej obľúbenej značky YVES ROCHER !!!
Výrobkom som sa veľmi potešila, pretože mi prišli úplne vhod - balíček prišiel niekoľko dní pred mojou dovolenkou :) a mohla som tak všetky produkty ( hlavne vodeodolné ) vyskúšať priamo v Chorvátsku.

1. Vodeodolná predlžujúca špirála s kefkou 360° 

Milujem túto špirálu !!! Používam ju takmer každý deň :)
- dlho vydrží
- úžasná kefka, ktorá krásne vytvára a opticky predlžuje riasy
- vodeodolná - doslovne !
- flakónik 8ml
- cena : 14,50 EUR
Určite ODPORÚČAM !!!


2. Rúž na pery Grand Rouge - odtieň 32 Rouge Rayonnant

- dlho vydrží !
- hydratačný
- krásne červená s jemnou ružovou farbou
- elegantný obal
- balenie 3,7g
- cena : 12,90 EUR
ODPORÚČAM !!!




 3. Krémové očné tiene - odtieň 03 Mercure ( hnedá ) a odtieň 06 Turquoise ( tyrkysová )

- vodeodolné
- krémové s perleťou
- výdrž hodnotím ako celkom dobrú, no musíte použiť pod tiene podkladovú bázu - ak tieň "zaschne" na oku výdrž sa určite dostaví ! Ináč tieň veľmi dlho nevydrží a tieň si budete musieť znovu aplikovať.
- farby sú sýte - krásne
- štetčeky sú mäkké,jemné - príjemné na dotyk
- flakónik 5ml
- cena : 10,50 EUR/ks
Tento produkt odporúčam dievčatám a ženám, ktoré majú v obľube krémové očné tiene !!!


4. Ceruzka na pery - odtieň 32 Rouge Foncé

- vydrží dlho
- krásna farba
- ceruzka 0,3g
-cena : 7,20 EUR
Odporúčam túto ceruzku! Ja síce tak často ceruzky na pery nepoužívam, ale kvalitou a farbou sa určite oplatí mať doma minimálne jednu z tejto značky :)




5. Lak na nechty - odtieň 42 Cuivre

- dlhá výdrž ( 3 dni, ale nonstop máčané v morskej vode :D )
- rýchlo schne
- odporúčam 2 vrstvy laku
- krásna intenzívna hnedá
- flakónik 5,5ml
- cena : 6,50 EUR 
Určite odporúčam tento druh laku. Videla som aj ostatné farby a sú úchvatné :)))



Ktorý výrobok Vás najviac zaujal? :)


32 komentárov:

  1. Ja som od nich dostala tiež pekný balíček :)) Pekná recenzia + tu je môj balíček, ak by si sa chcela pozrieť → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/08/balicek-od-yves-rocher.html

    Gabrielle Crystal RoseBonniee ~
    GIVEAWAY with Trickovy.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čauký :) Nominovala som Ťa na Versatile Blogger Award a budem rada, ak by si v tom pokračovala. Viac informácií → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/09/versatile-blogger-award.html

      Odstrániť
  2. Dnes som recenzovala ich maskaru a očné tiene :))
    inak pozývam ťa ku mne na GA

    http://mimslady.blogspot.sk/2013/09/giveaway-begins.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta rtěnka vypadá krásně :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I` d like to try it. I think it`s quite nice. I`m looking for something to make up and i think that his mascara would be perfect! Thx for charing!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. YR mám moc ráda:-), oblíbené mám především masky a tělové mléka, ráda bych však vyzkoušela i nějakou tu dekorativku.
    Glamour and Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj máš krásny blog! A si naozaj neuveriteľne šikovná!
    Rada by som ťa pozvala na môj blog a aj na giveaway, ktorá tam práve prebieha. :)
    http://nalensworld.blogspot.sk/2013/09/giveaway-s-prekvapenim.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Najviac ma zaujal rúž má nádhernú farbu a obal!! A potom špirála, ktorá má skvelý hrebienok :) Tie by som asi využila najviac :) Missy
    LipstickJungle

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Neviem či by som vodeodolnu špirálu používala každodenne ;) Nerobí to mihalniciam extra dobre .. ale ten rúž ma veľmi zaujal :))
    useless

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc pěkná kosmetika, ta řasenka se mi moc líbí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Všetky veci vypadajú úžasne. Milujem túto značku. :)
    Máš skvelý blog od teraz ta odoberám dúfam, že si pozrieš môj blog a ak sa ti bude páčiť začneš ho odoberať. :) http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tú špirálu som kedysi používala a fakt je TOP :)

    simonechanell

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Happy New Year 2014 ♥
    alexxieofficial.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. v YR som ako doma, ale hnevaju ma ich makeupy kt na mne hned zhnedu a zoranzoveju...
    potom vyzeram ako natreta nutellou :(

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Najviac ma zaujal rúž :) Ale spravila si naozaj krásne recenzie :)
    BellesFleus

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tiež ma asi najviac zaujal ten rúž, pretože som si všimla že ti veľmi pasuje! :)
    Beauté Caresse

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Lovely products!!!!!!

    p.s. It might be once till now, it might be often, but thank you for having a second of your time to visit my blog...
    www.glamfabhappy.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Rtěnku mám doma a je naprosto úžasná! :-)
    Zaujal mě lak na nehty :-)
    Nechceš se sledovat navzájem? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. jáááj, ten rúž ti neskutočne ide!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Vždy idem do obchodu tejto značky a vždy si nič nekúpim. Neviem si vybrať, ale teraz to už hádam zvládnem. :-) Vďaka za tipy. Farba laku je inak krásna! :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Love this!
    Want all this stuff, too.


    adoorablee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Super post! :) Máš moc krásné nehty :))

    www.gabrielaschejbalova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Lovely pics! :)

    colorfulcraziness.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. love red lipstick

    Love to see you on my blog
    I am following your blog. Hope you will follow back. xxx Keep in touch
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

  24. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpovedaťOdstrániť