pondelok 28. januára 2013

...Fleur de Santé...

 Nedávno mi prišiel balíček od značky Fleur de Santé . Keďže som doma a trošku chorá rozhodla som sa vyskúšať špirálu, ktorá mi bola zaslaná a napísať na ňu recenziu.
Takže z čoho som bola prekvapená je, že krabička, v ktorej bola špirála zabalená je fakt pekná !
Po otvorení bola špirála zabalená do pekného papiera - mňa takéto maličkosti dokážu veľmi potešiť :D papier, na ktorom je napísaná značka mi vyčaril úsmev na perách. fakt :D

Prikladám foto :


Inač moje mihalnice sú dosť hrozné pretože ako puberťačka som si ich ostrihala a odvtedy sú strašne jemné :/ ! Preto milujem dvojfázové špirály (ako je táto) ale zase musím používať tvrdšie štetčeky.
Po otvorení špirály som mala trošku obavy pretože štetec nie je zrovna moja šálka kávy, ale dala som mu šancu :)))

podkladová báza pod špirálu:
 čierna špirála :

No a musím sa priznať, že aj napriek štetčeku som si mihalnice namaľovala pekne :) a ešte musím dodať, že mi nelepila mihalnice, ani sa nemrvý (žiadne omrvinky/kúsočky špirály pod okom ) !
Prikladám fotky:

Fotka po nanesení podkladu pod špirálu :

Fotka  už o nanesení špirály :
Aj napriek začiatočným obavám kvôli štetčeku som so špirálou spokojná takže ju odporúčam :)
Čo vy na to?
Máte nejaké skúsenosti s touto kozmetikou?

prikladám link na stránku : http://sk.fleurdesante.com/

33 komentárov:

  1. Efekt je docela pěkný. :)
    Pro mě ale tyhle dvoufázové řasenky moc nejsou, většinou mi slepují řasy... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak mne sa to stava dost casto a bola som prekvapena, ze aspon mne vobec nelepila riasy :D

      Odstrániť
  2. Někde jsem o ni slyšela, ale zkušenosti ještě nemám. Moc se mi líbí efekt co řasenka provedla s tvým očíčkem :)).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)dakujem este napisem nejake recenzie na tuto znacku lebo asi o nej vela ludi nevie (v podstate ani ja ... este sa s nou len zoznamujem )

      Odstrániť
  3. Efekt je moc hezký!
    A máš moc hezký oči! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fleur de santé mám taky ráda, i když jsem s nimi měla o Vánocích malý problém s poštovným a nezvládnutím objednávky, ale jinak jako kosmetika je to moc fajn:) řasy ti dělá moc krásné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak takový balíček by mě taky potěšil:) ta řasenka vypadá skvěle!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podla mna je ta spirala dobra, takze mozem odporucat :)

      Odstrániť
  6. Vypadá to moc pěkně! Já na ty dvojfázové řasenky moc nejsem, protože mi většinou slepují řasy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, mne sa to stavalo dost casto preto mam dost velky problem vybrat si dobru spiralu :) a tato ma prekvapila lebo sa mi riasy nelepili :o)

      Odstrániť
  7. ja som od nich mala tiez ale inu a je to ta najlepsia spirala aku som kedy mala, vazne top)
    Inak ak mas rada BB kremy, tu je recenzia na jeden od Biodermy:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/bioderma-sensibio-bb-krem.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. You are very welcome to enter my MAC giveaway it's only three days left.
    www.therainstreet.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Udělá opravdu krásné natočené řasy :-)

    http://hollybword.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dvoufázovku jsem ještě nezkoušela, ale tahle vypadá pěkně a účinně :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tieto dvojité maskary som ešte neskúšala, efekt má veľmi pekný, len neviem, či by sa mi chcelo ráno tomu obetovávať čas :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak trva to trosku dlhsie ako s klasickou spiralou :D , ale zase az tolko casu to nezaberie :o)

      Odstrániť
  12. Práve zháňam špirálu, takže som si veľmi rada prečítala tvoju recenziu :) Len mi povedz, prečo si si ako malá ostrihala mihalnice? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pretoze stare babky povedali ze ked si ich ostriham budu dlhe...kamarat mal nadherne dlhe riasy a ten si ich tiez ostrihal lebo jemu povedali ze bude mat huste :D a dopadlo to hrozne

      Odstrániť
  13. Řasenka vypadá pěkně a zabalená byla tedy opravdu povedeně. Všeobecně já ty dvoj-řasenky moc nemusím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moja sestra ich tiez neznasa, jednu si skupila na skusku, ale od inej znacky a vyhodila ju von oknom :D

      Odstrániť
  14. Měla jsem řasenku tohohle typu jen od jiné firmy a byla supr,i když já mám jiný trik:-)Takže moc chválím!!!!A děkuji za milou návštěvu u mne na blogu!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Na očkách vypadá fakt skvěle, klidně bych do ní šla:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. cena za spiralu je dobra, takze urcite sa oplati vyskusat :)

      Odstrániť
  16. Děkuji za návštěvu na blogu :-)
    Řasenka je moc pěkná, řasy udělala naprosto perfektní!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. tuhle kosmetiku vůbec neznám :) vypadá ale kvalitně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zatial som mala len tu spiralu, takze neviem posudit ine vyrobky, ale verim, ze v buducnosti este nieco vyskusam :)

      Odstrániť