piatok 1. marca 2013

...RIMMEL...

Zdravím vás moje milé čitateľky :o)

No, toto bude môj prvý príspevok čo sa týka mojich nechtov a s ním spojené foto mojích guľatých a placatých nechtov :D
V mojem veľkej obľube sú väčšinou laky v krémovej,telovej, priesvitnej farby, kde tu nejaká trblietka. 
Samozrejme v mojom košíku lakov sa nachádzajú aj iné farby....Asi sa pýtate prečo si ich kupujem ak si s nimi nelakujem nechty....tak prečo asi...lebo sú kráááásne :D :D :D
Takže v mojom košíku sa nachádza aj lak od značky Rimmel v červenej farbe. Dnes som sa tak doma nudila :/, že som sa rozhodla nalakovať si nechty týmto lakom. a vualaaa tu je výsledok :)
Nie je to až také zlé.....či? :D






Ešte chcem dodať, že po nalakovaní som si zabudla dať olejček na kožičku takže je to trošičku badať na fotkách :)
A, že tento lak rýchlo schne! Ako dlho mi vydrží na nechtách vám neviem povedať, ale tak dúfam, že nejaký ten deň-dva by mohol :D

40 komentárov:

  1. Já mám ráda takové odstíny:).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takovouhle červenou mám ráda! Pěkná barvička :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná barva a precizně nalakované nehty!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no jo dievcata pre tuto krasnu farbu som si kupila tento lak :D je to bozska farba :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásná barvička! A proč jsi se červené tak bála? :) Náhodou máš tvar nehtů pěkný :) A nejvíc mě pobavilo slovo "trblietka", to je super! :D To budu muset probrat se svými slovensky mluvícími spolužačkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mam strach si dat aj ine farby ako cervena, napr. modra, ruzova....aaaaaaaaaaaale dakujem :*
      :D :D :D no aj ja mam problem pri nektorych ceskych slovickach :D

      Odstrániť
  6. Ten mám doma taky a patří k mým nejoblíbenějším :)
    Celkově mám Rimmel laky moc ráda, mají skvělou výdrž :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dnes sa mi to potvrdilo s tou vydrzou, cele dopoludnie som mala ruky vo vode(rucne pranie, umyvanie pracovne, umyvanie riadu) a lak stale drzi akurat mi z jedneho nechtu odpadlo :)

      Odstrániť
  7. Nádherná farba laku! A ty máš krásny tvar nehtov:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super barva, snad dlouho vydrží a neoloupe se ještě ten večer, kdy si ho nanesla, to se mi totiž stává docela často! :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. farba sa drzala statocne aj po tom ako som ich pol dna vymacala vo vode :D

      Odstrániť
  9. Zboznujem tie 60 sek laky z Rimmelu :) :) A vobec to nie je zlé

    http://misszet.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. You have a lovely blog, just stumbled across it now
    Love that colour!
    Would you like to follow each other via GFC and bloglovin’?
    If so let me know and I’ll follow you right back
    My blog is a fashion/lifestyle blog!
    Speak soon,
    Have a lovely day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much. Are you sure you added you :)I go see your blog.

      Odstrániť
  11. Tato barvička je přesně styl mojí maminky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tá farba je veľmi pekná, už dlhšie rozmýšlam že by som si kúpila nejaký takýto červený lak

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Červeným lakom nikdy nič nepokazíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. má krásnu farbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Měla bych taky někdy 60 Seconds vyzkoušet, tahle červená je nádherná!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. urcite vyskusaj a nezabudni dat vediet ako si s nim bola spokojna :)

      Odstrániť
  16. Nádhera! Ta barva je úžasná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Láčky :) to je moje. Pěkná barvička!
    Jinak u mě na blogu právě probíhá soutěž a ráda bych tě pozvala blogspot.cz/2013/03/soutez.html#comment-form a potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj :) Pozývam na giveawy :)
    http://lu3ka.blogspot.sk/2013/03/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Odpovede
    1. ahoooj :D uz by si mohla pridat nejaky clanok :P :D

      Odstrániť
  20. Nádherná barvička a hezké nehty :)

    OdpovedaťOdstrániť