streda 13. marca 2013

...DERMACOL...

Zdravím Vás moje milé čitateľky :)

Dlho som tu nebola O:)  Už mám toľko článkov naplánovaných :D len trošku viac voľného času!!!Preto Vás moje milé prosím o trošku strpenia :*

Za posledný mesiac som si toho kúpila dosť, preto som sa rozhodla, že najlepšie bude ak Vám ich zrecenzujem postupne :)

Tu mám hneď prvý!
Neviem prečo, ale nemám kladný postoj k tejto značke. V minulosti ( cca 5-6 rokov ) som mala nejaké výrobky značky Dermacol, ale nebola som s nimi spokojná :/
Na rôznych blogoch som čítala veľmi kladné recenzie na tento púder a aj celkovo na túto značku. Rozhodla som sa dať predsa len tejto značke druhú šancu :)
V drogérii DM som si kúpila kompaktný púder s krásnou čipkou.
Cena tohto produktu sa pohybuje od 3-4 EUR čo som si všímala v obchodoch.


Mám svetlú pleť asi ako každá žena v zimnom období, preto som sa rozhodla pre odtieň s čísl. 3.

Tento púder má nádhernú jemnú vôňu, ktorá mi vôbec nevadila. Reliéf v tvare čipky Vám padne do oka.

A teraz to veľkééééé ALE! ALE! ALE!
Síce krásne vonia tento púder, ale vďaka tejto jemnej parfumácii som cítila  jemné štipanie v oblasti líc,čela a krku. Toho štipkania síce postupne ubúdalo, ale po každom nanesení som to opäť cítila :/ a to mi strašne prekáža. Ak máte citlivú pokožku - NEODPORÚČAM !
Po nanesení vytvorí na Vašej tvári jemný zamatový matný povrch. Čo je síce pekné, ale po týždennom používaní sa mi na tvári začali robiť šupinky-fľaky. Pripisujem to tomu, že áno síce krásne zmatní pokožku, ale tá pokožka ako keby nedýchala alebo tú pokožku dehydruje?! :/ Neviem, ale jedno viem, že vďaka tomu si musím teraz dávať moju pokožku "dokopy" :(
Ak má niekto suchú pokožku - NEODPORÚČAM !
Ultra ľahká textúra je z jednej časti dobrá lebo si v podstate nenarušíte vlasy štetcu ( ak nie je najkvalitnejší :) ) , ale neeeeeeskutočne sa práši, púder mám po celom stole, šatách atď....Z púdra preto rýchlo ubúda a navyše je všetko okolo opúdrované :/
Cena je síce super, ale nabudúce si radšej priplatím za kvalitnejší púder !!!
Opäť ma táto značka sklamala :(
Ako ste Vy na tom s touto značkou?

19 komentárov:

  1. Já mám od Dermacolu jen korektor, ten je super. A teď jsem si objednala taky tento krajkový pudr a jsem na něj moc zvědavá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potom daj vediet ci si mala tie iste problemy ako ja ;)

      Odstrániť
  2. Já mám Dermacol moc ráda, škoda, že tebe zklamal :(

    Svět podle S.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Poznam kopu ludi kt. su neskutocne spokojny s touto znackou,ale aj kopu nespokojnych zakaznikov,nie nadarmo sa hovori kolko ludi tolko chuti :)

      Odstrániť
  3. Měla jsem kdysi od Dermacolu řasenku a ta byla super. Teď jsem pokukovala po tvářence, ale vyhrála u mě Maybelline :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. po mojich skusenostiach s dermacolom sa urcite budem bat riasenky,ale este si nejaky produkt urcite zaobstaram :D

      Odstrániť
  4. Tak teď jsi mě překvapila...super recenze.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prekvapila v pozitivnom zmysle? dufam ze ano :)
      ale asi ano kedze si napisala, ze je to super recenzia :D

      Odstrániť
  5. uff, tak to je neprijemne. ja som si kupila pred par dnami, Stay Matte, tiez je na neho kopa pozit.recenzii, tak uvidime .)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No ja mám i veľmi citlivú i suchú pokožku, takže tento púder pre mňa nebude :/ a pritom vyzerá tak krásne. S dermacolom nemám zlé skúsenosti, ale to som od nich vyskúšala len make-upy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. make-upy som nemala, bojim sa reakcie pokozky ked vidim co to spravilo teraz z pudrom.ale podla mna ak si bola spokojna s make-upom tak vyskusaj puder, mozno tebe bude vyhovovat :o)

      Odstrániť
  7. Pudr mám od essence, ten je též dobrý, až mi dojde čapnu po tomhle :)))

    Skvělý blog!! :)))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mně vyhovoval.. A ta vůně.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. a nevadilo ti to prasenie? lebo mne to strasne vadi, vsetko okolo je od pudru :/no aspon ten moj :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Taky moc nechápu, co na této značce všichni vidí. Ať jsem měla tělovou, pleťovou či dekorativní kosmetiku, nestálo to za nic moc :(
    Tento pudr jsem také měla a souhlasím, že hrozně práší, ubývá a velmi zvýrazňuje suchá místa :(
    Jediné, co mám ráda od Dermacolu je krajková tvářenk č. 1 a to jen díky barvičce. Jinak moc nevydrží.
    Jinak na suchou pleť mi vyhovuje sypký pudr od Yves Rocher anebo kompaktní od Alverde :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, som rada, ze nie som sama kto nemusi tuto znacku, jedine co sa mi na tomto pudre pacila bola ta krajka a vona, inac nic.no momentalne pouzivam od bourjois alebo este affinitone. skusim ten od Y.R. :)

      Odstrániť
  11. ja tento puder použivam už asik roky a som nesmierne spokojná..me sa naopak vobec nezda že sa práši...teraz som si kupila jeden puder od essence..a až tamten puder prási najhorsi aký som mala možnost vyskusat

    OdpovedaťOdstrániť