sobota 16. marca 2013

...MOJA TVORBA...


Zdravím Vás moje milé čitateľky!
Mojej najlepšej kamarátke som kúpila strieborný náramok, pretože mala narodeniny,ale až doma som zistila, že nemám krabičku do ktorej by som tento pekný kúsok :) mohla dať.
Preto som sa rozhodla, že si krabičku vyrobím :o)
Postup písať nebudem, je to ľahké a na internete to určite nájdete aj keď sa musím pochváliť, že ja osobne som nepozerala na žiaden postup  :))) , ale nie je to nič zložité !
Prikladám len foto čo všetko som potrebovala na krabičku (nožnice, lepidlo, rezák-pre ľahšie ohýbanie papiera, ceruzka, pravítko, farebný papier hrúbke podobný výkresu, ručne robený papier, ktorým som oblepila "hlavnú konštrukciu" a papier, ktorý trosku pripomína krepový papier ako výplň) :  

A tu je výsledok v podobe fotiek (skutočná farba krabičky je tá úplne posledná napravo ) :
Prikladám aj krátke video :) :

Tak čo môžem jej náramok darovať v takejto krabičke?
PS: tie nechty nie sú moje :/ :D Poprosila som sestru,aby mi asistovala pri natáčaní, pretože jej nechty sú naozaj pekné :D

37 komentárov:

  1. veľmi pekné, si šikovná :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty jsi tak šikovná, mě by tohle nenapadlo ty jo :D )))) Děkuji za typ ))

    http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jéé to vypadá fakt jak krabička z obchodu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jé, to je pěkný! jsi vážně šikovná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak mňa by teda toto nenapadlo. Pekný papier-veľmi elegantný

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie ornamenty su zo semisu :D a kupovala som to preto lebo vyzeral elegantne, takze som si vydychla, ze to nie len na mna tak posobil :D

      Odstrániť
  6. Ježíš, to je parádna vec ! :) Pekné DIY, fakt ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. teeda..to se ti povedlo! jsi šikovná :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem sa dostat na tvoj blog uz dlhsiu dobu :/ nevies preco? stale mi vypisuje ze je zruseny ?!

      Odstrániť
  8. Tak to je vážně skvělý nápad!!! Super. :)

    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ji šikula, moc dobrý nápad! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Naozaj podarené ! Si fakt šikulka a páči sa mi, že si použila tak krásny "obal" ♥ Určite by som aj ja chcela niečo dostať v takej krabičke. Vlastne by mi ani nevadilo ak by bola prázdna :D ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. velmi pekna krabicka... mne by sa s tym nechcelo "hrat" :)
    ale vediet, ze kamaratka sa kvôli mne vyhrala s takouto krabickou... tak potom klobuk dole... :)))

    http://katharine-fashionisbeautiful.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jééé, ty jsi šikulka :) vypadá to moc dobře ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Pekne vyhotovenie



    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tvoja kamarátka musí byť rada, že má takú kamarátku, čo na ňu myslí. Vlastnoručne vyrobené veci znamenajú viac ako kúpené, pretože vieš, že niekto si dal tú námahu ti niečo zhotoviť :) Pekné :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak !!!
      Pre mna osobne rucne vyrobene veci maju vacsiu hodnotu ako tie kupene :)
      dakujem :* :)

      Odstrániť
  15. šikovná si, určite mala kamoška radosť!:)

    OdpovedaťOdstrániť