utorok 26. marca 2013

...odporúčam/neodporúčam...

Zdravím Vás moje milé čitateľky.

Už dlho som nepridala žiaden článok, no mala som nejaké súkromné problémy, ktoré nemohli ísť bokom, ale už je takmer všetko O.K. + trošku voľného času = blogovanie :D

Rozhodla som sa, že Vám moje milé predstavím 2 produkty, s ktorými som spokojná na 100% a jeden, ktorý si už v živote nekúpim a ani ho nedopoužívam :/
                                         
Ako prvý produkt som si vybrala krém na nohy od značky Balea. Dostať ho všade v DM drogérii. Cenu si už presne nepamätám, ale bolo to okolo 1,50 EUR .
Moje päty sú popraskané hlavne teraz v zime a strašne suché. Na základe kladných recenzii na rôznych blogoch som sa rozhodla, že si tento lacný krém kúpim a vyskúšam. Aaaaa neľutujem!!!
Vôňa je príjemná, pokožka hydratovaná a hebká, už nemám popraskané päty !!! Viditeľné  asi tak po 3-4 použitiach. Milujem tento krém.
                                                100% spokojnosť - odporúčam



Druhý produkt som si kúpila v Maďarsku v obchode Spar. V prepočte ma vyšiel na cca 2,80 EUR. Tento krém mi trošku pripomína klasickú modrú Niveu, ale táto konzistencia je jemnejšia a rýchlejšie sa vstrebe do pokožky. Vôňa je príjemná- kamilková/babätková. Pokožku mám jemnú, nie podráždenú!!! Nepoznám túto značku a na Slovensku som tento krém nevidela, ale ak ho niekde uvidíte tak si ho určite kúpte :)
                                         100% spokojnosť - odporúčam



Už mám za sebou nejaký ten suchý šampón, ale ešte sa mi nestalo, aby som si vlasy musela sprejovať vonku na záhrade !!!
Pri kúpe tohto výrobku u mňa nehrala rola peňazí, ale chcela som vyskúšať niečo nové. Vôňa sa mi zdala príjemná, značku Balea mám celkom v obľube takže prečo si tento výrobok nekúpiť?! Ráno keď som musela ísť do práce som si večer pred tým naschvál neumývala vlasy, pretože som chcela otestovať tento výrobok. Ako som predpokladala moje vlasy boli mastné - siahla som po suchom šampóne a sprejovala podľa návodu !!!
Fuuuuuuuuuuuuuuuuj to bol, ale smrad! Neskutočne som sa dusila ( kúpeľňa je dosť veľká keďže bývam v dome ) ! Hrôza, tak som sa už dlho nedusila, nechýbalo veľa a určite by som sa aj povracala :/ Musela som ísť preto vonku, ale ani toto nepomohlo!
Z príjemnej vône, ktorú som cítila v obchode ( jeden strek ) ma napínalo a nedalo sa v miestnosti dýchať, ani vonku. Všade bol ten smrad-všade!!!
A ani efekt umytých suchých vlasov sa nedostavil !!!
                                               0% spokojnosť - neodporúčam


Poznáte niektorý výrobok? Máte s ním skúsenosť? :)

22 komentárov:

  1. Ten krém na nohy si kúpim ! :O Ja mám popraskané päty dosť :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. urcite vyskusaj. mne velmi pomohol :) dufam, ze aj tebe pomoze!

      Odstrániť
  2. Super článok, krém na nohy si idem ihneď kúpiť :)A taktiež mám strašne mastné vlasy, už hneď na druhý deň po umytí vlasov :/, ale suchý šampón som ešte neskúšala. Veľmi som nepočula na ne dobré ohlasy a najmä keď ešte hovoríš, že tento extra smrdí, tak to si radšej každý deň budem umývať vlasy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :)
      no asi tak...radsej umyt vlasy :D :D :D vyskusaj iny sampon.od kedy som zacala pouzivat Vichy tak mi vlasy mastneju tak na 4den a to u mna bol problem ze som vlasy mala mastne uz vecer(ak som rano umyla :/ )
      dufam, ze ti krem bude vyhovovat, u mna je momentalne v TOP naj produktov :)

      Odstrániť
  3. škoda že ten suchý šampón nie je dobrý :/ bodol by mi nejaký čo je cenovo dostupný a v spreji :/ ten môj práškový mi už nesedí

    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak jeden poznam, co som pouzivala a bola som s nim spokojna. je z DM, ale nazov neviem :D :D :D ale urcite nam spravim nejaku recenziu :)

      Odstrániť
  4. Zítra hned povalím do DM pro ten krém! Suchý šampón jedině Amica za 30Kč :) Sice mi smrdí, ale funguje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no cena je super, kde mozem zohnat ten suchy sampon?

      Odstrániť
  5. Nic z toho jsem nezkoušela, takže děkuji za názor. Ten krém na nohy by se mi docela hodil. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Suché šampony jsem nikdy neměla v lásce ale ten krém se teď opravdu hodí :-) děkuju za typ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Iva! Príď sa pozrieť na môj blog. :)
    http://lejdykejty.blogspot.dk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Týmto postom si mi pomohla hneď v dvoch veciach:
    1. Na nejaký Balea krém na nohy som čítala zlú recenziu, tak som si myslela, že všetky budú zlé, tak našťastie to nieje pravda :)
    2. V DM som videla 2 Balea suché šampóny a rozmýšľala som nad nimi. Tento si už určite nekúpim, lebo nechcem aby tu z jedného "spreja" bol smrad ešte 3 dni. Ale neviem... neskúšala si aj iný Balea suchý šampón (taký čierno- fialovo- zeleno... neviem akej farby bol, ale v DM som videla len ten čo neodporúčaš a ten neznámej farby :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, ze som ti pomohla takouto formou :)
      Ano v DM som videla jeden iny suchy sampon, ktory som doteraz pouzivala, ale neviem nazov :/ asi ho budem musiet ist kupit :D ale obal je modry. No pockaj este nejaku chvilku a spravim recenziu na dobry suchy sampon :D

      Odstrániť
  9. som rada, ze odporucas ten balea krem, ja mam doma ten ruzovy a hned ako dominiem ten momentalny, tak sa nan vrham:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten krém na nohy skús aj s Ureou :) (rúžový) je dokonalý .. a musím s tebou iba súhlasiť :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aha to je asi ten čo mi písala evie pred tebou. no asi ho vyskúšam :D

      Odstrániť