piatok 29. marca 2013

...sekáčovie vieci...

Zdravím Vás moje milé :)

V prvom rade Vám chcem popriať krásne sviatky, aj keď počasie je také aké je :/
 Aj u Vás sneží? Lebo tu v okolí Košíc neprestalo od včerajšieho večera :/ :D

Neviem aký názor máte Vy na veci zo sekáču, ale ja sa tam rada chodím prehrabávať :) a minulý rok som napríklad našla túto krásnu sukničku - cena 3 eurá tuším :D


Samozrejme vyzerá trošičku ináč - krajšie na mne, ale keďže moja postava nie je ako z "časopisu" :D fotiť sa nebudem :)

30 komentárov:

  1. Já jsem také hrabací typ :D miluju veškeré hrabárny - a ulovila si pěknou sukýnku !!!

    My Little World By Lori De Vaga

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D hrabanie, prezeranie, skúšanie to je moje :D :D :D
      ďakujem!

      Odstrániť
  2. Taky chodím mrknout do sekáče, ale mám už své oblíbené, kde najdu věci i za 10Kč :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och tak to u nas najlacnejsi je asi za 0,75eura, si na tom lepsie :D

      Odstrániť
  3. V sekáčoch nakupujem taktiež ;) Ale riflové sukne moc nenosím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak to ani ja :D tuto som mala na dovolenke :D iba na dovolenke :D :D :D

      Odstrániť
  4. Sekáče jsou super dobrodružství! :) já miluju DYI tutoriály, takže pro experimentování s šitím a stříháním je to ideální! když to člověk pokazí, přijde jen o pár korun :D Moc hezký blog! Přidala jsem si tě do circles, můžeš si mě také přidat ;) Měj se hezky!

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)som rada, ze sa ti paci moj blog. idem mrknut na ten tvoj :O)

      Odstrániť
  5. to je super :) mám ráda riflové sukně :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sestra vždy chodila do takého super sekáča, kde mali krásne značkové veci, ktoré vyzerali ako nové a pritom boli za pár korún, len škoda, že ho potom zatvorili. Ani neviem prečo....Riflová sukňa sa v lete vždy zíde :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sekáče nemusím. Človek tam príde a pýtajú od neho také sumy ako keby si išiel kupovať nové veci. A pritom sú to hrozné handry ako keby to vytiahli od kontajnerov. A to som kedysi rada nakupovala po sekáčoch, lebo človek tam našiel fakt zaujímavé kúsky čo nemal nik iný a za pár šupov ale teraz :( Ale v Košiciach sme boli asi pred dvomi rokmi a navštívili sme tam sekáč a kúpili si nejaké handričky. Najviac využívaní je asi pršiplášť za pár drobných. Neviem koľko už stál ale bola to smiešna cena. Čiže závisť ľuďom čo bývajú vo väčších mestách s normálnymi obchodmi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak tu v KE sú tiež sekáče, ktoré majú neskutočne predražené veci, ale ja už mám vyhliadnuté len tie naj :D a za smiešne ceny, kde nájdem kvalitné oblečenie :)

      Odstrániť
  8. Sekáče mám taky moc ráda. Dají se tam najít skvělé věci za skvělé ceny. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sékááče, mám celkem ráda.:) Dají se tam ulovit pěkné kousky.:)
    Zvu tě ke mně na giveaway.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. sekáče mám rada, niekedy sa dajú nájsť poklady za super peniaz:) a aj čistonové:D naposledy som mala šťastie na rifle od topshop:D ešte cenovkou a uplne parádne sú)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne, na niekoľko nových vecí som už natrafila aj ja :D

      Odstrániť
  11. great skirt! love victorias stuff!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. v sekáči se vždycky najdou bezva kousky

    OdpovedaťOdstrániť
  13. vždy sa mi oplati kúpiť v sekáči sveter za 2 eurá ako za 15 niekde inde to je úplne logicke :)pozývam ťa na giveaway http://for-beautyblog.blogspot.sk/2013/05/1giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Sekáče miluji! Vždyť koupit sukni třeba za třicet eur není žádné umění, ale ta radost, když stojí desetinu! :-) Nejen, že mě to hrabání baví, ale i ten pocit, že jsem ušetřila :-)

    OdpovedaťOdstrániť