nedeľa 7. apríla 2013

...súťaž 2...

Zdravím Vás moje milé čitateľky  ♥

Ja viem......dlho som tu nebola a preto som sa rozhodla, že Vám to vynahradím :) 
                                          a preto vyhlasujem súťaž!
Obrázok je len ilustrácia a skutočná krabička bude úplne iná a ručne robená 
                                                                                            ( obal vyrobený mnou  ) !
Čo, ale bude obsahovať táto krabička neprezradím - prekvapenie pre VÍŤAZKU !!!

Podmienky: 1. byť mojou čitateľkou
                    2. napísať e-mail ( aby som sa mohla skontaktovať s výhercom )
                    3. napísať, ktorý článok Vás zatiaľ na mojom blogu najviac zaujal a prečo :)

Súťaže sa môžu zúčastniť aj blogerky z iných krajín ako SR a ČR :) 

Víťazku vyhlásim 5.5.2013 !


34 komentárov:

  1. mne sa najviac páčil príspevok o riasenkách,a nákupy :) tie sa mi tak vryli do pamäti :))
    veo.baginova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. článok o nákupoch už nebol dosť dlho....dúfam, že to čo najskôr napravím :)

      Odstrániť
  2. Mě se nejvíce líbil článek od Dermacolu ale ještě nejvíce článek TVOJE TVORBA, kde jsi vyrobila tu krásnou krabičku a ukázala jsi tím svoji šikovnost ;*
    Výhrou by jsi mi udělala nesmírnou radost! :)
    niki.kachi@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne sa páčia články o make-upe :) martina500@post.sk

    ps: zučastni sa aj ty na našej giveaway! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nejvíc se mi vryl do paměti post o řasenkách :)
    Zkusím tedy štěstí a uvidím :)
    misinkoutek@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pravidelně sleduji stále :)
    Nejde říct který článek se mi líbí nejvíc, protože máš dokonalé všechny, ale nejvíce mě asi baví recenze :)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jsem čtenářkou přes circles (petra lorietta) ;)
    Nejvíc se mi asi líbil post "..moje tvorba.." s návodem na výrobu dárkové krabičky!
    Můj mail: petralorietta@gmail.com ale můžeš mě kontaktovat i na blogu, kdyby se na mě usmálo štěstí :D

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už niekoľkokrát som ti chcela komentovať články, ale neviem ako.Nájde sa spôsob ako by sa to dalo, ale nie tak komplikovane ako to tam máš? :O)

      Odstrániť
  7. Najviac ma zaujal članok o špiralach a tvoja tvorba, si veľmi šikovna a veľmi krasnu krabičku si vytvorila :)
    lenocka2222@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pači sa mi članok o špirálach tu maybelline lots of lashes som si tiež kupila a tak čakam či sa mi po mesiaci stane to čo s tvojou :D dufam ze nie :D dalej sa mi pači članok sekačove ulovky lebo ja dost často chodim do sekača myslim ze su to najlepšie a najkrajšie veci :D Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak zapojím sa teda, prečo nie ? :)
    Čitateľkou som a e-mail je adwardd@gmail.com :)
    Mne sa páči hlavne tento článok → http://yvettamikulova.blogspot.sk/2013/01/kusok-z-mojej-prace.html ← a je to preto, že milujem, ak nejaká autorka zverejní na svojom blogu aj niečo zo svojej tvorby a pokiaľ sa mi to páči, je to len a len lepšie. Ja fotím taktiež, takže preto obdiujem fotografov, ktorý dokážu fotiť takto o.o Zaujali ma napr. tie KE Kavečany, keďže ja som z KE ;D Potom tie slony a ten méďa zlatý ♥ A fotenie osôb ti taktiež ide dobre ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nejvíc ze všech se mi líbil tvůj článek "Tvorba", mám ráda takové ty "D.I.Y. články" a ráda podle nich zkouším tvořit.
    snikka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sledujem :)
    veronika.ksenakova@gmail.com
    Ja mám najradšej DIY články, lebo ja som taký kreatívny (ako kedy) človiečik :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. sledujem:)
    emapupalova@centrum.sk
    mne sa najviac páčia články o riasenkách ale všetky články sú super

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Blog máš veľmi pekný a takisto aj všetky články :)ale mne sa najviac páčia články o tom, čo si si kúpila alebo články podobné k tomu, kde si nám ukázala tvoju riflovú sukničku zo sekáča.

    Mailík: jkvicerovaster@gmail.com Snáď sa na mňa usmeje šťastie :)

    A potom pridaj článok ako si vyrábala obal na giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mě prostě nejvíc pobavila fotka prášícího pudru od Dermacolu a sohlasím s tím. Za pár měsíců z něj nic nezbylo, jak byla polovina obsahu všude možně jen ne na tváři :D Taky mne potěšil článek o slepující řasence Maybelline, protože jsem na ní všude četla chválu a mne přišla prostě hrozná.
    A líbí se mi megarecenze na Yves Rocher, spolupracovat s nimi by se mi tááák líbilo:)
    nikolamusilova@seznam.cz, sleduji přes GFC a Blogger :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to si ma potešila týmto komentárom-jedna z mála, ktorej tiež nevyhovuje ten púder :)
      riasenka nie je zlá, ale na to, že som všade čítala len a len to naj o nej ma veľmi sklamala :/
      chystám ďalšiu megarecenziu YR, ale zatiaľ mi časovo nevychádza :(

      Odstrániť
  15. skúste šťastie aj u tejto blogerky : http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Som rada ze sa ti moj look pacil, ak zhanas podobnu bundu ako mam ja skus pozriet aj H&M celkom casto maju dobre bundy alebo ASOS, pokial je dodavka v ramci UE neplati sa clo. A po zime su super zlavy :))))


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za radu, ale tých bundičiek už mám veľmi veľa-teraz musím utrácať peniažky za tričká a topánky :D

      Odstrániť
  17. Páčila sa mi recenzia na Yves Rocher pretože o tejto značke som toho veľa nepočula takže som sa u teba zase dozvedela niečo viac a nákupy milujem tie články :) rada pozerám čo si niekto kupuje a prípadne ma niečo zaujme a je to skrátka pre mňa taká malá inšpirácia a baví ma to :)
    nareenstyle@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Najviac sa mi páči článok "Moja tvorba" lebo samú by ma to nenapadlo a tým si mi poskytla dobrý nápad vyrobiť si vlastnú krabičku a za to ti dakujem a páčia sa mi aj ostatné tvoje články :)

    email- sisa2217@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Zaujal mě článek o řasenkách a pak ty vzorky! :D Taky miluju vzorky, ale takovou kupu jich teda fakt nemám :D :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ešte to stíhame?
    Určite najviac nás zaujal článok o špirálach a taktiež DIY krabička :)
    http://yvettamikulova.blogspot.sk/2013/02/spiraly.html

    jungleoflipstick@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno,áno ešte to stíhate :) až večer vyhlásim víťaza :o)

      Odstrániť