štvrtok 11. apríla 2013

...H&M...

Ahojte !

Dnes Vám chcem predstaviť moju prvú paletku očných tieňov, ktorú som si kúpila pred 2 r. v Bratislave v Auparku ( o pol roka dorazila aj do Košíc :D )
Už si nepamätám koľko stála, ale bolo to do 10 EUR tuším :)

+ dlho vydržia
+ pigmentácia
+ nezlievajú sa
+ cena

- jemná prašivosť ( mne to trošičku vadí, ale nie je to nič hrozné )




Tiene mám už dlho, takže obal je dosť poškriabaný   :D

 Áno používam ich, ale na obrázku ako vidíte to nie je veľmi vidieť :D
Č.16 ( prst ) je tieň s č. 21.
Č.16 nie je vyfotené ( omylom :o) )
Poznáte tieto tiene?
Máte nejaký iný tieň z H&M ?
Ste s nimi spokojné?

31 komentárov:

  1. Máš tam skoro všechny mozné barvy :) Vypadají pěkně :) Já moc nejsem stínová, maximálně tak nějaké hodně světlé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No najčastejšie používam hnedé alebo svetlé, ale momentálne na mňa prišlo sivé obdobie tieňov ( asi počasím :D :D :D )

      Odstrániť
  2. Krásné barvičky :-) hrozně se mi líbí jak je to netradičně uspořádané!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Stíny moc nepoužívám, hlavně z lenosti. :) Paletka vypadá fakt dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. priznám sa, že v poslednom čase si tiene ani ja nedávam ( lenivosť :D ), ale ak niekam idem rada sa pohrám s tieňmi :)

      Odstrániť
  4. Ouuuu ja tiez tiene nepouzivam ale zatial ma to nijak neodradilo od mojej zavislosti nakupovat ich :-) Drzim sa argumentu, ze neviem kedy sa zidu a priatelovi ( pri somrani) tvrdim, ze koli liceniu znamych a tak :-).

    Ked je kupovana pred 2r. pochybujem, ze bude este niekde dostupna :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skvela výhovorka :D
      och tak to už určite nebude, už majú iné a počula/čítala som, že sú dobré :)

      Odstrániť
  5. vypadají moc hezky, takový originální "dizajn" a hezké barvičky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jé tu paletku mám, ale už hrozně dlouho a je v takovém dezolátním stavu, že by jsi ani nepoznala že to je ona :DD

    Zvu tě na svojí GA, byla bych ráda za tvoji účast :) http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty jsou krásné! Moc se mi líbí ta meruňková, na ní teď ujíždím :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. takhle rozvrženou paletku jsem ještě neviděla :)
    vypadá pěkně !

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ta paletka vypadá krásně a moc se mi líbí její uspořádání :) škoda, že už se nedá sehnat... poslední dobou čtu samé fajn recenze na H&M kosmetiku (hlavně laky), tak možná něco zkusím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeej, ďakujem :o)
      určite skús tiene ešte som nepočula a ani nevidela zlú recenziu, aj keď pri kúpe musím stále hľadať "celú" paletku pretože ten neporiadok čo tam majú je desný :/

      Odstrániť
    2. S tím bordelem máš pravdu... Tak já se mrknu, až tam budu :)

      Odstrániť
  10. Super:) taky bych moc chtěla nějaké velké stíny! Jsou hrozně kůlovní:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ďakujem ! určite si nejaké kúp, ale zbieraj o paletkách informácie, aby sa ti nestalo, že utratíš peniaze za niečo s čím nebudeš spokojná ( mne sa to stalo, ale už dáááávno :D )

      Odstrániť
  11. Do H&M nechodím často ale paletka by sa mi tiež zišla))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no teraz momentálne tam majú trošku menšie, ale zatiaľ som počula iba chválu na ne :)

      Odstrániť
  12. já měla z hm jednou setík sunny hello ktity to byla dokonalá paletka, pigmentace je opravdu úžasná a design taky !!! Jako za mě HM anoooooo

    My Little World By Lori De Vaga

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tú kolekciu som videla, ale nemusím tu mačku :D :D :D takže z tejto kolekcie nemám nič :/

      Odstrániť
  13. To je vážně moc pěkná paletka! Samé krásné barvičky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. jsi moc hodná, že mě sledujes:))) moc se mi tvuj blog líbí!!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ja mám doma bronzer, ale ani ho nepoužívam:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak určite vyskúšaj, podľa mňa majú celkom dobrú kozmetiku :)

      Odstrániť